Post by xiararabettent on Mar 12, 2022 2:14:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Monsters ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Monsters IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for uendelig utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Merge Monsters 2022 version ▞▞▞
Fint sammenslåingsspill Det er også bra for mobilr!
Er personen eller roboten på miniatyrbildet, bare en ripoff av blitzcrank fra league of legends? Jeg mener jeg vet svaret, men det ser ut som en fullstendig klipp og lim kopi, jammen nær, spilte ikke spillet som nettopp ble lastet ned, så jeg kunne anmelde spillet, spesielt når alle anmeldelsene sier at det er kjedelig, prøv å ikke rive av andre spill spesielt opprørsspill, de vil ikke være glade
moro til tidligere tid
Dette spillet er episk, du burde laste det ned
flott tid passer
Først var det OK. Etter en tid ble det en enorm og jeg mener enormt bortkastet tid. Det er ingenting du kan gjøre etter at nivå 200 gullgevinsten er så lav og å få kister er ikke mulig av en eller annen grunn. Jeg får 2 til 8 billioner per offline {mer enn 8 timer}, men jeg trenger 252 billioner for å oppgradere nivåene én gang? Er du gal, bare ikke kast bort tid på dette søppelet... Også sjefskampene er dummere enn dumme hvem tenkte på det? En idiot eller hele utviklerteamet.
Hvordan slår jeg av den irriterende håndmarkøren som ikke slutter å sveipe?
Bra monster
det er et flott spill fullt av sjefer og undersåtter.
Jepp, fullførte alle sammenslåingene, det er et flott spill
Kjedelig AF. ingenting å gjøre bortsett fra tankeløst å slå sammen den samme skapningen i 4 timer
Jeg vet ikke, jeg har ikke spilt det ennå
moro
Jeg elsker dette spillet så mye at jeg bare skal prøve å monster
Jeg blir virkelig lei av de ødelagte annonsene dine. Jeg har prøvd å spille den siste måneden og halvparten av tiden når jeg ser en video for en belønning, får jeg ikke belønningen. For meg er det i utgangspunktet tyveri. Du får betalt for videoene som er sett og forteller meg at jeg også blir belønnet, noe som ikke skjer. Du er det eneste spillet som har dette problemet, noe som får meg til å tro at det enten er tilsiktet å øke inntektene, eller så er du uvitende om faktum. Fiks det.
Jeg elsker dette spillet, men det fryser enheten min 😠😡😠😡😠
veldig fint spill
Dette spillet er så morsomt
Jeg har nettopp kjøpt startpakken på 4,99 og fikk ikke noe for den
😠🤮😠🤮Waste spill jeg noen gang har spilt
Jeg har ikke spilt, men det kommer til å bli bra fordi broren min spiller det han sa at dette kommer til å bli bra du har bare problemer med spill folk
Jeg liker virkelig dette spillet, men når du ikke har noen oppgraderinger kan du gjøre spawn-raten bedre
Veldig dårlig spill
Det ville ikke være dårlig, men det er et tak på å slå sammen monstrene, "enter the portal" får ikke det du tjener til å øke, slik at når monsteret er begrenset, lager du 46D per monster, noe som betyr at det tar evigheter å lage 10f for å oppgradere. Og jeg kan ikke slå sammen lenger hver rute er full. Jeg har maksert alle bøkene så vel som "legendene" mine, men de ser ikke ut til å ha noen effekt. Det gjør spillet meningsløst og kjedelig. Den fikk bare 2 stjerner fordi når den sa ingen annonser, mente den det faktisk.
En god tidssløser, men det har blitt ødelagt for meg av en feil som fullstendig fryste fremgangen min, ved at jeg ikke kunne passere nivå 409 og ikke kunne gjøre annet enn å få tilgang til menyene nederst, få mer valuta og slå sammen monstre.
Elsker designene og spillet, men på et visst tidspunkt kan du ikke komme deg videre i det hele tatt
Det er bortkastet tid jeg ble kastet ut mange ganger og fremgangen min reddet ikke
Nemo Italian Obrazovanje xir
For sakte og annonsebelønninger trådte konsekvent ikke i kraft. IKKE LEK!
OMG dette spillet tok så lang tid å komme til det neste beistet, og alt var så dyrt
bra spill for kill time
Beste. Spill. Noen gang. Jeg er ordløs. Ikke nøl med å laste ned dette spillet, hvis du ikke har tålmodighet, da, ikke nøl, dette spillet er ute av ligaen din.
det er kjempebra
LØGER REEEEE
Selv om jeg nettopp lastet det ned, har opplevelsen fått meg ut av sjefsideene mine, og flere sammenslående ideer! Jeg vil lage et sammenslåingsspill som dette en dag. Inntil da har jeg min venn Mr Rwk. Og jeg henter inspirasjonen fra dette spillet. Nydelig, familievennlig og generelt sett, søt. Fred ut!
Sjel knusende kjedelig. Se annonser for ekstra ting "feil" ganske ofte, og du får ikke belønningene.
WW
Bra spill i tomgangsstil. Trenger noen arrangementer eller noe for å holde folk interessert
Personlig liker jeg veldig godt at grafikken er bra, og det er ingen etterslep i det minste ikke for meg. Jeg foreslår at du laster ned det og generelt sett er det et flott spill som ikke er noe galt med det for meg.
jeg elsker det, men hvorfor har du en drage til å hjelpe deg hvis de alle er onde