Post by pobochylepar on Feb 7, 2022 0:56:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hole.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hole.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mere ressource hack ▞▞▞
▞▞▞ Hole.io 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker spillet ret simpelt, mit bedste råd, prøv ikke altid at spise de større ting, ærligt spise mindre ting, booste dig hurtigere og spise andre huller afhængigt af hvilken tilstand du er på.
Testet på Note 9. Spillet er for laggy, hvis annoncer er aktiveret. Ingen online multiplayer måneder efter udgivelsen er meget skuffende. Spillet er for nemt, når du først får styr på det, fordi du for det meste spiller med computere. Men det er sjovt for en dag eller 2. For at nyde dette spil skal du enten slukke for internettet (og rydde cachen for at fjerne annoncer i lokal lagring) eller betale for en annoncefri oplevelse.
Hole.io Spillehall ses
Elsker det her spil
Afinstallerer, fordi flere annoncer tilføjes midt i spillet! Jeg har engang betalt for at fjerne annoncer, men det var ikke rigtig det værd, da det bliver kedeligt virkelig hurtigt. Jeg gemmer den for at slå tiden ihjel, men spiller sjældent mere, en gang om måneden. Nu holder jeg det ikke med reklamebomberne
Bruges til at spille hele tiden. Geninstalleret og nu afspiller den annoncer MIDT I EN RUNDE. Straks slettes
Fantastisk spil, men du gjorde det umuligt at spille uden internet...afinstaller!!! Du tog min glæde fra da jeg var på arbejde på toilettet...Jeg plejede at spille 2-3 spil, fordi der ikke er noget internet, NU KAN jeg IKKE! Du skal vise mig en adv for at give dig 0,002$. Nu skal jeg spille skak på toilettet og det tager meget længere tid...hvis jeg bliver fyret på grund af det, er det hele din skyld!!! Huske på, at. God kamp...
Kan rigtig godt lide spillet, men man spiller mellem 20 sekunder og 2 min, hvorefter man skal se reklamer i ca 30 sekunder. Det dræber hurtigt lysten til at spille mere.
Få Hole.io Game, Skins, Tricks, Ranks, App, Hacks, Strategy, Multiplayer, Maps, Apk, Skins, Ranks, Tips, Guide Unofficial af Hiddenstuff Guides som e-bog på
fedt
Købte ingen annoncer for noget tid siden. Fik ny telefon og kunne ikke gendanne mit køb. Den snurrer bare.
Den er meget god, men hver gang jeg størrelse op, fejler den hele tiden, det er meget gårdhave at lege, når det konstant fejler
Spillede dette tidligere, downloadet for tankeløs nydelse, som det giver, men hvor er alt for mange tilføjer, god sorg. Tilføjer til "halvleg" kom nu...
Det er et meget ekstremt sjovt spil og Rocket League også! og flot spil, og du kan låse huller op og låse huller op er ekstremt sjovt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😘😘😘❤❤❤⚽️⚽️⚽️⚽️ ⚽️🎾🎾🎾🎾🏀🏀🏀🏏🏑🏑🎗🎗🎗🥈🎟🎟🎟🎫🎫🎫🎫🎑🎑🎑🎑🥏🥏🥏🥏🏸🏸🏸🏏🏏🎳🎳🎳🥋🥋🥋🥅🥅🥅🎱🎱🎱🎱🎲🎲 🎲🎲🎲♣️♣️♣️♥️♥️♦️♥️♦️♦️🎮🎮🎮🎮🎮🎮
Hole.io ligner meget Agar.io, men med et par tilføjede vendinger, der får det til at føles unikt og sjovt. Du tager kontrol over et lille sort hul midt i en
Den er godB-)O:-)
Betalt for ingen tilføjelser ved et uheld, men stadig få tilføjer enten refundere det eller slippe af med tilføjelserne
Hole.io Spillehall lwb
Tarm perle
Den er meget god nogen gange lager den men ellers godt
Sjovt spil, jeg ville give det fem stjerner, hvis du havde en spiltilstand, hvor du kunne spise alt uden en timer. Det ville være fedt 😎
Var et godt spil, men vendte til $#!+ købte den annoncefrie version på min gamle telefon. Da jeg indlæste det på min nye telefon, kan jeg ikke gendanne den annoncefrie version. Gider ikke e-maile dem om problemer, da de ikke svarer.
Jeg elsker at spille dette, og det er virkelig tilfredsstillende at suge hele byer til sig. Jeg vil gerne have, at co-op-spil kommer tilbage, men med WiFi-forbindelse i stedet for Bluetooth, varierende sværhedsgrader fra AI, og jeg ville ønske, at jeg spillede mod andre spillere online oftere. Måske vil nogle af dem være i opdateringer i fremtiden!
Download Hole.io APK.1 APK.
Hole.io Troll Hack% - YouTube
Jeg plejede at elske dette spil, men da jeg for nylig downloadede det, lagde jeg mærke til, at der er mange annoncer i spillet!
Sjov
Jeg spillede dette lidt tilbage, og jeg elsker det stadig, så det er derfor, jeg gav det en 5-stjernet anmeldelse
Jeg elsker dette spil, men kontrollerne stinker, fordi det begynder at gøre ondt i mine fingre, der konstant skal trække min karakter rundt, forhåbentlig kan de finde en måde at løse det problem på. Jeg ville have spillet spillet før, men for at være ærlig var miniaturebilledet det, der drev mig væk fra at downloade det. det repræsenterer ikke virkelig spillet eller hvor sjovt det faktisk er; det giver en meget hverdagsagtig og forældet følelse. Min mand og et par andre venner tænkte faktisk på samme måde.
Jeg kan godt lide spil
Jeg har ikke noget imod den lejlighedsvise annonce. Men det, jeg ikke kan tåle, er, at der altid er en annonce midt i spillet. Spillet er sjovt og det hele, men skær venligst ned på annoncerne. [Rediger] nogle annoncer afspiller nu lyd med fuld lydstyrke. Selv når jeg skruer telefonens lydstyrke helt ned, lyder annonceeksplosionerne hele vejen op gennem de indbyggede højttalere, selv med hovedtelefoner tilsluttet. Venligst reparer det. Og bare ikke afspil annoncer lige midt i spillet.
Det er meget kortvarigt. Det har et godt potentiale, selve spillet er sjovt, men det bliver meget let kedeligt efter et par minutter. Så jeg har et par anbefalinger til skaberne. 1. Mere variation, når det kommer til kort og niveauer. For at gøre det sjovere, vil jeg anbefale at gøre det, så spillerne skal tjene noget? (som gevinster eller hvad der ikke er) for at spille/låse op for forskellige niveauer/kort. Som skind. 2. Færre bots. Enten er spillerne på dette spil ekstremt uheldige, eller også er det bare alle bots, i dette tilfælde er det ikke sjovt
kortene virker ikke med Android, men ellers er det vanedannende som helvede.
Fantastisk spil, men... For mange annoncer! 😡
Hole.io APK.1 - Android Apps-Spil
Advarsel! Dette spil er fantastisk bortset fra den forfærdelige mængde af annoncer 😭😭😭
Jeg plejede at elske dette spil. Lægge mange timer på det på badeværelset på arbejdet, da jeg ikke behøvede internet for at spille det. Men med den nye opdatering kan du ikke spille, hvis du ikke har netværksadgang. Det dræbte det for mig...
Selve spillet er sjovt, men efter den første time eller mere bliver det kedeligt. Der er ikke så mange mål eller resultater, som der kunne være. Jeg vil gerne se mere indhold, flere kort og udfordringer. Måske ville det være sjovere at spille med rigtige spillere, men generelt er spillet et "loo"-spil, der kan hjælpe tidligere tider på badeværelset, på fly, eller når du ikke har nogen data.
Crazy Kick! Παιχνίδια arcade axa
Hole.io er et multiplayerspil, hvor du skal opsuge alt på din vej. Du starter som et lille sort hul og udvider dig ved at absorbere flere objekter.
Det plejede at være bedre! Så længe dette spil har været ude. Det burde have været taget op med tiden allerede. Leger med rigtige mennesker. Leger med venner. Færre annoncer. Nu er der endnu flere annoncer! Virkelig? Halvvejs gennem timeren. Du skal se en anden video. Bare for at blive ved med at udvikle sig. Så til sidst. Du skal se en anden annonce bare for at få 30 sek mere. Sikke en joke! Nogen skal bare købe rettighederne til dette spil og gøre det bedre. Det er klart, at udvikleren ikke vil gøre det.
Det er et rigtig sjovt spil, men medmindre du betaler for ingen annoncer, er der bare alt for mange, og det gør spillet glitchy og mindre underholdende.
Dette er BS! Jeg betalte for at få fjernet annoncer, og jeg får stadig annoncer, der afbryder almindeligt spil, selv i solo-tilstand, hvilket er latterligt.
Fantastisk minispil
Kan anbefales
Alt var fantastisk, indtil jeg bemærkede, at mine fjender var computerstyret med computeriserede kombinationer af navne pr. spil. Dine fjender er alle forskellige vanskeligheder, hvor nogle er nemme og nogle er svære. Når du først har fået styr på, hvad du skal spise først, og hvor det er på kortet, vil du vinde hvert spil. Dette er IKKE COOL DEVS... Giv os en mmo.